Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen. Wij helpen je graag op weg.

De all-in bezorgfiets € 129,95 per maand. Dat is inclusief 4 onderhoudsbeurten per jaar op locatie en het meest uitgebreide verzekeringspakket, met de hoogste dekkingen en het laagste eigen risico. 

Vul het bestelformulier in en binnen twee weken wordt de fiets geleverd. Klik hier om naar de bestelpagina te gaan.

Nee, de horecabezorgfiets is niet te koop. Het gaat om een huurcontract met een looptijd van 24 maanden. 

De looptijd is 24 maanden. 

De fiets blijft eigendom van de leverancier. Na afloop van het contract zijn er 3 mogelijkheden: 

  1. Verlengen van het contract tegen een gereduceerd tarief
  2. Bestellen van een nieuwe bezorgfiets (prijswijzigingen voorbehouden) 
  3. Beëindigen van het contract

De bestuurder van de bezorgfiets moet minimaal 16 jaar zijn anders is de fiets namelijk niet verzekerd. Zie ook website Arbeidsinspectie 

Dit is afhankelijk van verschillende factoren waaronder de buitentemperatuur, het gewicht van de bezorger, de bandenspanning en de rijstijl. Maar de fiets heeft een extra grote accu waarmee je normaal gesproken tussen de 80 en 110 km kunt fietsen met een volle accu. 

Volledige laadtijd is circa 8 – 9 uur. Bij een snellader is dat circa 5 – 6 uur. 

De bezorgfiets gaat maximaal 25 km/u. Voor deze snelheid ben je niet verplicht om een helm te dragen. Toch raden we dit voor de veiligheid van de bezorgers wel aan. 

Meld je schade digitaal via Yeply My Business. Maak een Damage Report (schaderapport) aan. Na een melding zal YEPLY binnen 48 uur (2 werkdagen) langskomen om de reparatie of schade te verhelpen. Via het digitale platform kun je de status op elk moment inzien. Bekijk hier de handleiding (NL) of de manual (ENG) van Yeply My Business.

Er worden 4 onderhoudsbeurten per jaar ingepland. Yeply neemt hierover contact met je op. De onderhoudsbeurt vind plaats op jouw locatie, je hoeft hiervoor dus niet naar een fietsenmaker. Tijdens de onderhoudsbeurt wordt gekeken naar het volgende: bandenspanning, profiel, spaken, speling in de trapas, lampen en de werking daarvan, standaard afstellen en smeren, ketting afstellen en smeren, het slot, zadel en handvaten op slijtage en comfort. Let op, aan tussentijdse reparaties, die buiten de geplande onderhoudsbeurten vallen, kunnen kosten verbonden zijn. 

De horecabezorgfiets is uitgerust met anti-lekbanden dus een lekke band komt niet snel voor. Mocht dat toch het geval zijn dan zijn er een paar opties:

  1. De band zelf plakken
  2. De band door een fietsenmaker laten plakken, de kosten zijn dan voor eigen rekening.
  3. Afspraak maken via Yeply My Business, maar let op, hier kunnen kosten voor in rekening gebracht worden, tenzij het gecombineerd wordt met een geplande onderhoudsbeurt.

Wanneer de fiets voor reparatie is aangemeld via Yeply My Business zal Yeply binnen 48 uur (twee werkdagen) langskomen om de reparatie uit te voeren.

 

Klik hier voor de handleiding om de reparatie te melden.

Nee, de fiets blijft eigendom van de leverancier. Na het afloop van het contract (24 maanden) moet de fiets ingeleverd worden. De fiets moet in originele staat zijn bij inlevering, incl. originele stikkers.

Het E-Bike Zeker Pakket, het meest uitgebreide verzekeringspakket met de hoogste dekkingen en het laagste eigen risico. Met het E-Bike Zeker Pakket is niet alleen schade of diefstal verzekerd, maar ook letselschade van de bestuurder van de bezorgfiets en schade aan (spullen van) derden. Het E-Bike Zeker Pakket voorkomt dat je voor onverwachte hoge kosten komt te staan. 

Klik hier voor meer informatie over de verzekering.

Je bent automatisch verzekerd tegen diefstal. Hierbij is het wel belangrijk dat je 2 originele sleutels en een proces-verbaal  kunt overleggen. 

Klik hier voor meer informatie over de verzekering.

Je hebt een aangifteformulier en 2 originele fietssleutels nodig om de diefstal te kunnen melden. Doe dus altijd eerst aangifte bij de politie. Vervolgens kun je de diefstal melden bij Bazz E-Bikes via info@bazz-ebikes.com of 085-0479591.

Bij het contract hoort een unieke en uitgebreide verzekering waarbij fiets en bezorger verzekerd zijn. Tegen de allerlaagste prijs in de markt.

 

  • Casco: Schade aan de fiets (slechts €99,- eigen risico)
  • Diefstal (€0,- eigen risico op voorwaarde dat je 2 originele sleutels kunt overhandigen) 
  • Bezorger is verzekerd (€0,- eigen risico)
  • WA: Schade aan derden (€ 500,- eigen risico)
  • Rechtsbijstand: Letselschade advocaat is verzekerd (€0,- eigen risico)

 

Hierbij is het wel belangrijk dat een ingevuld schadeformulier naar de verzekeraar gestuurd wordt.

Klik hier voor meer informatie over de verzekering.

 

Er is o.a. geen dekking:

  • als er fraude is gepleegd;
  • schade veroorzaakt door een gewapend conflict;
  • schade veroorzaakt door het verwijderen van de e-bike door de lokale overheid of politie;
  • schade ontstaan tijdens het plegen, deelnemen of proberen te plegen van een misdrijf;
  • schade ontstaan onder invloed van alcohol, bedwelmende, opwekkende of soortelijke middelen;
  • schade ontstaan door oneigenlijk gebruik en tijdens deelname aan  wedstrijden, behendigheidsritten of snelheidsproeven;
  • schade ontstaan als de bestuurder jonger is dan 16 jaar;
  • schade ontstaan door opzet, bewuste roekeloosheid of merkelijke schuld;
  • schade ontstaan door joyriding;
  • schade ontstaan door een aanrijding terwijl de e-bike technische wijzigingen heeft ondergaan die volgens de wet verboden zijn;
  • schade als de bestuurder weigert mee te werken aan een adem- of urinetest of bloedproef;
  • kosten van schoonmaak, onderhoud en afstellen;
  • schade aan of verlies, diefstal en slijtage van accu’s, banden en andere aan- en toebehoren die door
    de aard van normaal gebruik aan slijtage of prestatieverlies onderhevig zijn;
  • schade bestaande uit krassen, barsten, deuken, schrammen, vlekken, putten en andere esthetische
    aantastingen als deze de werking van de e-bike niet belemmeren;
  • schade veroorzaakt door normale slijtage;
  • prestatieverlies van de accu.

 

Lees voor de complete dekking de voorwaarden.

Je kunt schade melden via Yeply My Business. Maak hier een schaderapport (damage report) aan en Yeply komt binnen 48 uur (twee werkdagen) langs om de schade te verhelpen. Bekijk hier de handleiding (engels).

Fiets bekijken?
Elektrische horecabezorgfiets

Superscherpe prijzen.
Power voor de hele dag.
Fiets en bezorger verzekerd.
Onderhoud aan de deur.

Horecabezorgfiets.nl

Disclaimer

Alle op deze website getoonde prijzen zijn excl. BTW.
Prijswijzigingen voorbehouden.

REGEL DIRECT